In oktober startte het met regenen en nu, eind december, lijkt het nog steeds dezelfde regenachtige herfst. De bomen weder kaal, ik ik begon pas aan het eind van de herfst te genieten van de laatste bladeren en kleuren. Tijdens mijn dagelijkse wandeling met de hond neem ik zelden mijn camera mee, maar afgelopen weken wel. Gewoon een camera en een paar vintage lensjes. Niets meer. Geen spectaculaire landschappen, geen bijzondere plekken, geen artistieke technieken, alleen mijn bos en ik. Soms geniet ik gewoon zo van de simpele dingen in de natuur, onderwerpen waar iedereen gewoon voorbij loopt.
Andere blogs

Laatste blik op 2020
op naar 2021…
Op deze laatste dag van wat een geweldig jaar had moeten worden blik ik nog één keer terug… Daarna gaan we verder met 2021.

It’s all about
luck
Alle fotografen zeggen vol trots dat de beste foto’s komen door planning, kunde en ervaring. Maar de perfecte beelden hebben ook een dosis geluk…

Oostvaardersplassen:
overmand door emotie
Iedereen in Nederland heeft een mening maar niet ieder heeft voorkennis. Het maakt mij niet uit wat je vindt maar ik vind dat je je wel in moet lezen voor je op de bres springt!

De Floralist
een heerschap op Schier
Als natuurfotograaf kom je aparte figuren tegen. Mensen die zichzelf allerlei titel toedichten en de wijsheid in pacht hebben… zo ook de ‘floralist’.
Geef een reactie