In oktober startte het met regenen en nu, eind december, lijkt het nog steeds dezelfde regenachtige herfst. De bomen weder kaal, ik ik begon pas aan het eind van de herfst te genieten van de laatste bladeren en kleuren. Tijdens mijn dagelijkse wandeling met de hond neem ik zelden mijn camera mee, maar afgelopen weken wel. Gewoon een camera en een paar vintage lensjes. Niets meer. Geen spectaculaire landschappen, geen bijzondere plekken, geen artistieke technieken, alleen mijn bos en ik. Soms geniet ik gewoon zo van de simpele dingen in de natuur, onderwerpen waar iedereen gewoon voorbij loopt.
Andere blogs

Time to say goodbye…
and move on
Hoe is het om je ouderlijk huis te moeten verliezen. Je woont er al lang niet meer maar al je herinneringen liggen er, evenals de start van mijn fotografie.

Johan becomes
‘Master Photographer’…
We all go Amercian… knallende kleuren, alles in HDR en alles bij het mooiste licht. Zo wordt je Master Photographer, althans… zo begon de grap tijdens de Lofotenreis.

~ Arctic Aurora Chase 2025 ~ de foto’s…
In maart 2025 was het weer tijd voor de Arctic Aurora Chase 2025. Geniet hier van de foto’s.

Nachtfotografie & nacht vande nacht (TV Gelderland)
Voor TV Gelderland ging ik op pad de nacht in. Het zou gaan om nachtfotografie maar het was bewolkt en zelfs regen… zou het nog helder worden?
Geef een reactie