In oktober startte het met regenen en nu, eind december, lijkt het nog steeds dezelfde regenachtige herfst. De bomen weder kaal, ik ik begon pas aan het eind van de herfst te genieten van de laatste bladeren en kleuren. Tijdens mijn dagelijkse wandeling met de hond neem ik zelden mijn camera mee, maar afgelopen weken wel. Gewoon een camera en een paar vintage lensjes. Niets meer. Geen spectaculaire landschappen, geen bijzondere plekken, geen artistieke technieken, alleen mijn bos en ik. Soms geniet ik gewoon zo van de simpele dingen in de natuur, onderwerpen waar iedereen gewoon voorbij loopt.
Andere blogs

De Guilty pleasures
van een natuurfotograaf
We moeten allemaal nieuw, NeXT LeVeL, out-of-the-box maar wat is het soms toch zo heerlijk om toe te geven aan je guilty pleasures…

… in het echt
was het mooier
Al is de foto nog zo mooi, al is de foto nog zo gelukt, veel fotografen blijven het gevoel hebben niet dé sfeer van het moment te hebben kunnen vastleggen. Ken je dat?

Presentatie Arctic Aurora Chase
Scientific Tourism event Groenland
De presentatie die Finn en ik hebben gegeven over onze Arctic Aurora Chase is opgenomen in een video.

Het wijzende vingertje:
How Dare You!
Zo gauw iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt staat de mensheid klaar met het wijzende vingertje. Niet de boodschap maar de mens wordt aangevallen. Waarom?
Geef een reactie