Tijdens de voorjaarsvakantie was ik met het gezin op Ameland. Fotografie was uiteraard niet het doel maar ik had toch de hoop op een bepaald beeld bij zonsopkopmst op het wad. Bekijk hier mijn avontuur van vele ochtenden en zoektocht naar dat ene beeld…
Sunrise @
Andere blogs

Oostvaardersplassen:
overmand door emotie
Iedereen in Nederland heeft een mening maar niet ieder heeft voorkennis. Het maakt mij niet uit wat je vindt maar ik vind dat je je wel in moet lezen voor je op de bres springt!

Zo lang er structuur is…. is er hoop!
Was ik altijd van (zon)licht en spectaculaire kleuren, tijdens afgelopen finland herfstreis hebben we geen zon gezien. Wat nu? Genieten van het grauw en grijs!

Sunrise @
Ameland
Mijn nieuwste vlog gaat over mijn zoektocht op Ameland naar dat ene beeld van het wad bij zonsopkomst…

Oostvaardersplassen:
het einde der natuur?
De Oostvaardersplassen is mislukt. Niet wegens de natuur maar vanwege de mens. Werden de dieren 9 maanden geleden ‘gered’… worden ze nu ‘humaan’ afgeschoten.
Geef een reactie