Afgelopen jaar heb ik regelmatig foto’s getoond op de social media en mijn website… hier komen ze nog één keer als afspiegeling van al mijn avonturen.
Veel kijk plezier,
Johan
Afgelopen jaar heb ik regelmatig foto’s getoond op de social media en mijn website… hier komen ze nog één keer als afspiegeling van al mijn avonturen.
Veel kijk plezier,
Johan

Twee jaar na de dramatische vlucht uit Noorwegen zijn we terug voor de fotoreis. De derde vlog staat in het teken van een RIB tocht en zeearenden.

Het laatste gebiedenboek voor natuurfotografen is uit, deel West. Is dat nou handig? En zullen we niet meteen meldpunt oprichten?

Hoewel ik afgelopen week op Ameland heb vertoefd is daar van mijn fotografische plannen weinig terecht gekomen. Grauw en guur weer, geen zon gezien en twee kinderen aan de griep… Wel heb ik daar een mooie foto expositie opgebouwd maar daarover later meer… De week ervoor echter was ik een paar dagen op Schiermonnikoog en in in die tijd heb ik werkelijk alles aan elementen meegemaakt die er maar zijn. Van hagel tot sneeuw, van zon tot regen en van terrasje pakken tot enorme storm. En dat in slechts 3 dagen tijd…

De meest spectaculaire reis ooit heb ik mogen begeleiden… met campers door winters Noorwegen op zoek naar Noorderlicht. Hier mijn verslag.
Geef een reactie